szerda, december 01, 2010

Erre gyere, rózsám! CD-csomag

<a href="http://andreagerak.bandcamp.com/album/erre-gyere-r-zs-m-this-way-sweetheart">Jaj, de sokat áztam-fáztam (Yay, I've Been Freezing) by Andrea Gerak</a>

Rendelj meg egy (vagy több) példányt - természetesen dedikálva -, és még egy apró, személyes meglepetést is kapsz, közvetlenül Gerák Andreától!

Postázás Budapestről

Magában foglalja az album azonnali letöltését is az általad kiválasztott fájlformátumban: 320k mp3, FLAC, és egyebek.
Bónusz: két dal koncertvideója

Miközben várod a postát, a dalokat már élvezheted is!

AKCIÓ:
A következő 1000 vásárló (2010. november 22-től) az
Lonely Is The Bird című albumot is letöltheti! A részleteket emailben küldjük el, miután beérkezett hozzánk a rendelésed.

Te mondod meg az árat: amennyit Neked ér így ez az egész, annyit fizetsz érte (minimum 8 USD).


Ezt mondja Andrea::

"Csupán ki akartam próbálni ezzel a CD-vel, hogyan lehet kommunikálni ezeken a régi dalokon keresztül, a legtisztább egyszerűségükben. Semmi cifra effekt, nem vettük fel hússzor az egyes sorokat - mintha csak itt lennél velem, vagy koncerten hallgatnál, én pedig elénekelném Neked mindazt, amit mondani szeretnék.

A szerelem, boldogság, öröm, bánat és vágyakozás érzései ugyanazok voltak száz évvel ezelőtt is, mint ma..."
- Gerák Andrea 

Ezt mondják a hallgatók:

"Igen bátor próbálkozás volt egy ilyen hosszú albumot csinálni csak énekkel... Megérte!!" - Z. L. (fotós, Magyarország)
"Csak szeretném még egyszer megköszönni, hogy élvezhetem a gyönyörű, tiszta hangodat a CD-n azokkal a szép dalokkal. Bár nem értem, mit énekelsz, értem az érzéseket. És annyira szeretem a gyors vibrátódat." - Luc Callaert (énekes, Belgium)
"Fantasztikus,olyan amit vártam!! Gratula.." - B. S. (Magyarország/Németország)

INNEN VEHETED MEG A CD-T




Share/Bookmark


www.gerakandrea.com

Nincsenek megjegyzések: